Hlavní navigace

Univerzita Karlova

Nakladatelsv Fraus
intel Microsoft | Partnei ve vzdln
AVMEDIA | komunikace obrazem
Hewlett Packard

Modern vyuovn
Akademie modernho vzdlvn Heran Jan

Drobečková navigace

Drobečková navigace

Obsah stránek

Hodnocení projektu

Jedním z důležitých výsledků projektu jsou ukázky dobré praxe s využitím informačních technologií, tedy zejména takové ukázky, které současně
vedou k aktivní činnosti žáků
• obsahují skutečnou interaktivitu
• pomáhají hlubšímu porozumění látky
• vedou k „nekonzumní" názornosti
• rozvíjejí tvořivost žáků
• podporují zkušenostní a činnostní charakter výuky
• podporují smysluplné vyhledávání informací a práci s nimi
• podporují a rozvíjejí metakognitivní dovednosti žáků

Z dosavadního hodnocení odborného garanta projektu - Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze vyplývá, že zapojení digitálních technologií do výuky přispívá k názornosti a tím i k větší aktivitě při vyučování a lepším výsledkům. Technologie v kombinaci s kvalitním vzdělávacím obsahem otevírají i lepší možnosti přípravy na výuku, opakování učiva a testování žáků.

Hodnotící zpráva červen 2012

Hodnotící zpráva květen 2011

Výroční zpráva srpen 2010

Výzkum mezi žáky květen 2010

Průběžné hodnocení březen 2010 .

Anketa žáků v roce 2011



Výsledky průzkumu mezi žáky a rodiči pilotních škol

pro zvětšení grafu klikněte na jeho miniaturu

výuka baví čas dětí Příprava do školy

spolupráce s rodiči zlepšení výsledků práce s netbookem



Odborný garant projektu - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy - realizuje výzkumné šetření a analýzu výuky s cílem ověřit možnosti a úskalí zapojení moderních informačních technologií na českých školách. Výsledkem dlouhodobého výzkumu odborného garanta by měly být zejména příklady dobré praxe efektivního zapojení informačních technologií do výuky na základních, případně i dalších školách. Od září 2009 probíhá výzkum vždy ve dvou paralelních třídách šestých ročníků na třech pilotních školách. Jedna ze sledovaných tříd v každé škole pracuje v plně digitálním prostředí, žáci a učitelé k dispozici osobní notebooky, elektronické učebnice a interaktivní tabule. Druhá ze tříd je vybavena standardně, využívá interaktivní tabule. Výzkumná činnost odborného garanta projektu se bude realizovat až do devátých ročníků zapojených základních škol. Další hodnotící zpráva je plánována na červen 2011.

Nominace pro naši knihu Klárka hezky povídá

S radostí oznamujeme, že naše kniha Klárka hezky povídá postoupila do užšího výběru soutěže Nejkrásnější ...

12. 03. 2015
Více »

Brzdou digitálního vzdělávání nejsou peníze, ale hlavně malá podpora učitelů

Pro úspěšný přechod školy z učebnic na počítače jsou zásadní tři věci: připravení učitelé, fungující ...

24. 06. 2013
Více »

Extreme Collaboration - žáci, zapojte se do výuky!

Už jste vyzkoušeli nový prvek Extreme Collaboration (XC) pro SMART Notebook, který umožňuje žákům zapojit se ...

30. 05. 2013
Více »

Svět knihy 2013

Od 16. do 19. května 2013 proběhl na pražském holešovickém výstavišti další ročník knižního veletrhu Svět ...

15. 05. 2013
Více »

Jaká je vaše volba - tištěná nebo elektronická kniha?

Listujete raději papírovými knihami, nebo dáváte přednost knihám v elektronické podobě? Napište o tom a svůj ...

11. 03. 2013
Více »